I scream, you scream, we all scream for iPhone

Jag vill ha en iPhone. Så mycket tekniknörd och offer för grupptryck är jag. Jag spenderade helgen med två grabbar och deras übertelefoner, och jag börjar se poängen, minst sagt. Jag kan inte skaffa någon på minst ett år eftersom jag sitter fast i ett äckligt dyrt flatrate-abonnemang, men som jag suktar.

Om jag hade en iPhone, då skulle jag ha GPS i mobilen. Jag skulle ha en massa nyttiga applikationer. Och jag skulle ha lolcats i mobilen! Och jag skulle ha Stitchminder! Plus att jag skulle få en jävla massa respekt bland mina nördiga kompisar. Synd att jag inte har några sådana bara. LundH skulle skratta åt mig. Men hon har en 3310:a, så hon har ingen talan.

1 Response so far »

  1. 1

    Josef Boberg said,

    Hmmm… – Klicka på mitt namn – så får Du lite ”kött på benen” – rörande vad mobilerna ställer till med i wåra i o f s fantastiska biologiska ElektroKemiska hjärnDatorer – och då särskilt uttalat för barn och tonåringar, tyvärr tyvärr… :-)


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

